Tove Styrke - Jespers största idol...



Jag säger inte alltid, men i vissa sociala situationer är Jesper feg. Han vill inte erkänna det men det är han, speciellt om det hanlar om att prata med random människor i pinsamma situationer, det är inte jag. Men det är kanske inte direkt posetivt heller.

Jag och Jesper går in på Hemköp vid Åhlens, och hastigt greppar han tag i min hand så jag skriker till.

Han har haft en grej med att irritera mig med.... Tove Styrke från idol 2009. Han blev typ kär i henne och vill alltid retas med mig om henne...

Sen där, inne på Hemköp, efter han greppat mig hårdare än någonsin säger han att han sett henne och jag tänkte "what the fuck, han är som ett litet barn, kan ju inte låta honom gå iväg utan en bild" insåg hur komiskt det var och hur nervös han blev, vi följde efter henne i affären och helt plötsligt hoppar Linda fram och där står Tove en meter ifrån oss.

Jag - HEJ TOVE!
Tove - ingen reaktion
Jag - Tove Styrke?
Hon kollar upp väldigt förvånad och smått dryg
Jag - Hej min pojkvän här ÄLSKAR din musik, kan jag ta en bild med er?
Tove - Okej.

Det kändes som att Jesper var min lilla son, blyg och nervös och där var tobbe trollkarl hans störta fan.

Så tog jag bilden och hon försvann fort. Jespers hjärta slog i 180 i typ en kvart. Det var så himla kul och han blev verkligen stolt som hade bildbevis.


Jespers största idol.

Kommentarer
Postat av: Avis

Lite besviken av att höra att hon va lite dryg av sig. Trodde hon skulle vara trevlig. Men hon kanske var trött eller någe :)

2011-01-30 @ 23:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0