valentines

Jag vet att jag aldrig bloggar, här. Det är faktiskt så att jag har en liten hemlig blogg. Är så trött på den här! Nu har jag tagit på mig mina nya höga mörkblåa byxor! Riktiga sommarbyxor, tunna och sköna. Borde ha leggings under.. men dom är i torkskåpet..

Hittar inte min ipod o måste dra snart.. Ska hämta Jesper på Centralen, han kommer hem från sitt land idag :) Vi ska äta med hans mamma o han ska plugga. Imorgon är det alla hjärtans dag och är superglad att jag har pojkvännen där, man blir alltid så deprimerad när man är själv på sånna dagar, man kan ju ioförsig vara med vänner!

Vet inte vad våra Alla hjärtans dags planer är faktiskt! Har sen vecka så lägger det i Jespers händer. Ska ge han en liten present, inget speciellt men tycker det är kul att ge han saker :) Tror inte, och vill inte att han ska spendera massa pengar på mig eftersom vi måste spara våra pengar till Spanien :)



Nu ska jag leta efter min ipod! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0