Lars Jesper Teodorsson Wanrud

Min kille Jesper fyller år idag, förra året var vi på Udon Sushi och åt födelsedagslunch, jag, jesper och fanny! Fatta att JAG var med för ett ÅR sen när han fyllde år?! Sjukt. Men då var vi inte ON än.. typ.

Jag älskar han så sjukt mycket och det vet ju säkert alla som läser här eftersom jag alltid skriver om honom. Jag gav han hans present idag och han blev jätteglad :)

Idag ska vi äta på Udon igen, precis som förra året! :) Jävlar, snart har vi vart tillsammans i 1 ÅR ! STÖÖÖÖÖÖÖRT.

Jag ser upp till den killen som fan även om han har lite skelett i garderoben. Hans familj och han själv säger att han har mognat som fan sen vi började ses och han har öppnat sig för mig som han aldrig gjort för någon, snacka om att känna sig hedrad.

Han är skitsnäll, rolig och lätt att prata med. Jag skrattar mig igenom varje dag, och om jag inte gör det, håller han mig tills jag blir glad igen.

Vi gör allt för varandra.

Jag vill vara med dig förevigt baby.

Kommentarer
Postat av: maja,

Jag är nyfiken! vad fick han i present!? :D

2010-10-09 @ 13:57:39
URL: http://mellamomaja.blogg.se/
Postat av: milou

haha maja <3 en gitarr :D skiiitfin!!

2010-10-10 @ 13:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0