...

Asså omg va jag ligger efter i skolan.. Gör inget i skolan, och inget hemma. Borde få panik snart. Dö Milou, dö. Fattar inte vrf jag inte får någonting gjort. Så jävla skoltrött. Orkar inte. Även om jag har tid, så gör jag det bara inte.

Åt lunch med mamma på Udon Sushi, hon kom till skolan vid tio och vi chillade galet. Nu ska jag väl gå o pussa på Jesper. Foto A börjar faktiskt bli roligare.. ! Känns kul. Börjar fatta photoshop. Känns najzzzz.

Åt lunch en gång till idag. Med Daniel Rima. Och Fanny. Och Calle. Det var taste. Drack kaffe. Kom sent. Fick ipoden tillbaks igår by the way. Ska på bio efter skolan. Facebook filmen. Ska slagga hos mamma. Blir najzzz allt ihop. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0