inlägg från igår

Hej hej!
Åkte till Tacobar vid två efter lite julklappsshopping, jag och Jesper. Jag åt burrito och han nachos :) Sen gick vi till pappa och jag hängde upp mina två nya plagg som jag köpte på H&M i liljeholmen :) två jättefina och söta toppar, en svart och en ljusrosa. Rosa är inte direkt min färg men den var supersöt! Den svarta var riktigt sådär snygg till ett par röda läppar, kanske lite lockar i håret också!

Sen åkte jag och solade i 16 min, tredje gången denna helg.. ooops. Köpte ny brun-utan-sol hos Jespers mormor också! Synd bara att dom luktar så starkt :(

Jesper gav mig sitt kort så jag kunde köpa en Ben and Jerrys också! :) MMMMM! så jävla gott. Andra gången på ett par dagar :( segt. Men gott ;)

Nu är han och tränar igen och mamma kom hem precis. Sen ska vi käka o han ska lägga sig tidigt.

Juste! Vi har börjat kolla på Heroes! Den gamla räven! SKITGRYM serie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0