Fredagen 5 November

Igår gymmade jag för typ femte dagen irad. GRYMT! På Balance my favorite. Dock sviiiindyrt. Jesper åkte till sitt land DIRR efter och jag stannade kvar och bastade och utnyttjade de bra shampoot o allt vad dom nu har där på Balance. Sen gick jag lite i Elgiganten, skulle köpa ett minneskort till Jesper men det var tyvärr slut..

Sen träffade jag Karin och Anna Hedelin
hos Anna :) Vi mös och åt lite godis, sen tog jag tuben hem till pappa, hämtade lite olika fest kläder och sen åt jag middag med mamma. Hon och jag kollade på idol och sen var det ut i dimman!

Åkte till Fagersjö, där bästa Karro bor. Vi hade det aaaskul. Alla tjejer -och killar, var typ dansare så skoja inte om det var VILDT! Shit va folk är grymma. Var skitkul att träffa Amanda o Fanny också!!

Sen drog jag hem, tog nån buss som gick till Liljeholmen och sen tuben därifrån. Träffade Adam och hans tre vänner i typ 5 sekunder för sen hoppade dom på sitt tåg... Och jag promenerade hem! :) OCH SOV SOM EN KUUUNG.

Dock saknar jag Jesper, men vi ses imorn så det är bara att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0