Valborg

Valborg. Nu undrar säkert hur flippat min valborg var? .. Haha känner mig som en riktig hemmasittare men.. Jag gick faktiskt inte ut, eller drack -inte mycket iallafall haha! Jag var (såklart) med Jesper. Vi var först ganska länge med Tom. Skitrolig snubbe vill jag bara påpeka! Vi körde moppe och sen hade jag och Jesper dejt på donken ;) Han ville ta min bigmac oskuld men lät han inte!

Sen när vi vart hos hans mamma ett tag (och dom hade proppat i mig massa glass som vanligt) ..
Lite senare drog vi hem till min toma lägenhet på söder. Vi badade i badkaret, jag lagade hamburgare ett på natten och vi kollade på början av flickan som lekte med elden. Jag kan erkänna att jag och Jesper gjorde ett försök till att bli fulla på min mammas sprit.... Hahaha. Mobbade.

Kvällen var jättekänsloladdad. Tårar, skratt och kärlek.
Hoppas ni hade det bra. All love to you, Milou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0