Tidsfördriv

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Gå under. På riktigt. Bli helt förstörd.

Hur många har du varit tillsammans med?
Två

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Om man känner att det absolut är the one och det är på rätt tid och plats -med rätt pengar.

Blir du lätt kär?
Nej det tror jag verkligen inte! :)

Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?
Ett vackert leende
och någon som är trygg i sig själv, som inte behöver imponera på allt och alla. Lade back & har talang.

Vad är det mest avtändande du vet?
En riktigt otrevlig kille som behandlar tjejen som skit. En kille som sätter regler och tror att han är något/bättre.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Hm.. Man ska ju definitivt inte ha för mycket gemensamt. Men det är ju absolut viktigt att ha vissa egenskaper och upplevelser gemensamt.

Hur länge varar dina förhållanden?
"Mina förhållanden". Beror absolut på vem det är med. Mitt och Jespers har vart helt fantastiskt och vi passar perfekt! Så definitivt länge!

Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja . Är fortfarande lite rostigt *sadface*

Vad är det mest romantiska du varit med om?
Hm.. Inte så mycket faktiskt :) Asså inget sånt där "Woooow" Shit va tragiskt.

Hur raggar du?
Raggar inte :)

Har du en ”utseendetyp” hos killar?
Som min egna <3

Beskriv en perfekt första dejt:
Mycket skratt och spänning.

Vem var din första kärlek?
Malcolm @dagis.. Inte för det var kärlek men.. :)

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Inte min grej men go ahead om du är kåt! Men skulle inte jag göra.

Vad tycker du om one night stands?
Inte min grej det heller!

Hur är du som flickvän?
Överbeskyddande, avensjuk, glad, busig, barnslig, alltid kontaktbar, kärleksfull, trogen och helt såld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0