Rålis igår

IGÅR. Då vaknade jag på morgonen , gick upp. Klädde på mig. Åkte till Mimi med 3an. Chillade där, åt varsit paket bacon. Sminkade oss. Drog ut. Gick till Ringen, köpte kladdkaka, Kalle sprätt läsk o vindruvor. Jag plockade upp en cooler. Så drog vi till Rålis med Mimis kompis Sanna och hennes pojkvän & hans 2 kompisar. Skit trevligt hade vi! Dom hade laddat upp med öl, chips, choklad, loka, fingers o massa mer. Så vi satt o svulla i solen! Snackade om livet o hade det väldigt trevligt. Vi satt där i några timmar & skrattade.






Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för att ni kom! =) hade super trevlig. Detta får vi göra i repris..

2010-05-23 @ 14:10:38
URL: http://kasanna.blogg.se/
Postat av: milou

Skittrevligt att ses!! Tyckte det var astrevligt! Absolut :D tack själv <3

2010-05-23 @ 15:15:33
Postat av: mimii

Jaaaaa, lätt! Btw, älska mitt babyhull <3

2010-05-23 @ 23:31:25
URL: http://mimish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0