Morsdag - 30 maj

Igår!!

Dagen började med en mysig morgon ensamma hos Jespers pappa. Vi åt köttbullar, han spelade fifa, vi kollade på 8 mile m.m.

Senare drog vi ut på stan, kollade efter en jeansskjorta till pojken min. Vi var på stan och hittade en supersnygg! +brillz. Storshopping! Sen köpte vi en cooler och mötte Julia de ruvo och chillade galet. Vi mötte min mamma och sen gick jag, hon och mormor på Fridays! Så jävla gott! Sinnes. Efter det drog vi tre på Sex and the city 2! Superkul film, alla vi tre har alltid älskat SATC. Så var skitnajs. Sen drog jag till Liljeholmen, mötte Jesper, så drog vi till min mamma på södermalmish.

Vi fick goodiebags på bion + en chans att vinna en resa till thailand ;) är fett taggad på att vinna.... tror jag kommer göra det hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0