In her shoes

Bloggen! Min käre vän Karin kom hem till mig idag efter skolan. Lunchade med Jesper på FK! :) Jag och Karin kollade på In her shoes, älskar den! Cameron Diaz är ju bara för söt. Vi mös och pratade om roliga & tråkiga saker.. Hon gick precis så nu är jag ensam. Har inte fattat än att jag fyller år imorn. Lite galet. Men men. Hoppas jag får något fint :) Har inte direkt önskat mig något speciellt så blir nog glad för vad som :) Juste, har ju fått igång min laptop som legat i ide i typ.. ett år? Så snart kommer det säkert massa gamla roliga bilder :) Chattade lite med Linda, var roligt! Ska bli så kul när hon kommer hem! Jaja, nu har jag inte mycket att skriva.. Ikväll ska jag nog bara ta det lungt & klockan sju kommer Mimi! Världens bästa Mimi! Ciaooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0