Higher

shit shit shit. plugg plugg plugg. hade franska prov idag. tror det gick bra.. i really hope so. försöker satsa. sen måste jag börja med geografin och göra klart historian som jag faktiskt kommit en bra bit med ! speciellt satsa på geo, eftersom jag hade ig varning och nu gjort de senaste två grejer i vg.. så äre fan press att få vg igen, och förhoppningsvis i slutbetyg.

Tänkte mest tillägna detta inlägg till Jesper som totalt ryckt upp sig i skolan!
Han fick 5 MVG... IDAG!
Shit. Helt Galet. Jättestolt. Hoppas jag bidrog med lite villja att höja sig :) Nu senaste tiden har vi försökt pusha varandra mer.. Känns jättebra!

Kommentarer
Postat av: Didde

HOppplla hoooojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jamos

2010-05-26 @ 09:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0