8 Maj är världens bästa dag varje år

Heeeeeeeej & tack för alla gratulationer! Man blir verkligen jätteglad att så många hör av sig och bryr sig.

Snart ska jag fika med dom som kunde och ville träffa mig på denna speciella dag! :) Klockan fyra på WAYNE'S ! Hör av dig om du vill komma vettja!

Så.. Det alla undrar? Vad fick jag?
Av pappa fick jag pengar, mamma har beställt en väska till mig som dock inte kommit än.. Jesper då? Jo hans present hade inte heller kommit :( Men han har berättat vad det är , men det får ni inte veta förens den kommer ;) Sug på den karamellen! Ikväll ska min och Jespers mamma träffas för första gången. Ska bli superkul! Vi ska på resturang :) MYSIG ELLERHUR? Älskar honom som fan. Grabben min. Jag la precis en tuggad maraboubit på hans pille och så skrattade vi ihjäl oss och sa att det var bajs! Hahahhaha. Ja, det är vi. Älskart!

Jesper gick i typ en kvart och lämnade mig själv.. Så kom han tillbaka med TRETTIO ROSOR. Sjuuukt, Är målös. Hans mamma gav också :D rosa var dom och hade ett gulligt kort! Livet är grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0