21 Maj

Igår vaknade jag & J tiiiidigt. Vi hade nationelltprov.. Vilket del ett av det hade vi också sovit bort.. Så.. Vi låg kvar! Sen gick vi upp, helvete va soligt det var! Så tidigt på morgonen gick vi ut :) På en jätteskön promenad runt på Söder! Båda iklädda shorts. När vi insåg att matkorten inte börjat funka äm drog vi till min pappa på Slussen och satte oss på hans balkong! Vi tog massa olja så vi skulle bli pepparkakor!!!! Hm... Vi låg mest o klagade på hur bleka vi var.. Jespers han såg ut som ett liks. Sen gick min pappa och köpte frukost till oss. Vi fortsatte mysa på balkongen och pumpade Billie the vision jättelänge.

Så satt vi och sa "faaan va det här är mycket mer nice än dom som sitter inne och gör nationella!! Ha ha ha"

Sen somnade vi i min säng, och när vi vaknade trodde jag klockan var sex, men den var bara två. Så vi gick upp, tog bussen till mamma, köpte pizza på matkorten. Satt ute och åt. Sen gick vi en liten promenad igen. Till Skanstull och vidare till Skrapan. Sen åkte vi till Liljeholmen, chillade där ett tag och sen åkte Jesper till sitt land :(

Världens bästa dag!


Kommentarer
Postat av: J

vi e bäst

2010-05-23 @ 11:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0