15:07

Heeeeej.
Somnade på balkongen i solen efter en Nacho De Luxe. Vet inte hur länge jag sov, nog inte så länge.. Men om man gör det ett par gånger så blir man nog lite brun ! (y)

Idag är det Katarina Norra dagen! Såg på facebook, så ska gå med Nikolai, Elli & Maja :) Ush dom tre just har jag saknat röven av mig!!!

Shebbo frågade om jag ville sjunga med han på avslutningen, jag gillar ju Lars W, så någon duett med honom? Ni får gärna ge tips :)

Sen ska jag & Jesper äta med min mormor. Tacooooo! -Och innan dess ska jag köpa shorts med pappa! :)


Jag & Elli i Romme! :-)


Kommentarer
Postat av: maja,

DU är sååå jääävla bra Milou Lugmair!

2010-05-20 @ 21:14:48
URL: http://mellamomaja.blogg.se/
Postat av: ,milou

du ääääääääääää

2010-05-21 @ 06:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0