VAR E VINET?!

I förrgår var jag, Andreas och Madde på Skinnaviksberget! Vin i väska och skitfin utsikt! Längtar tills det blir sommar och man kan sitta där. Vi åt lite kakor och skrattade ihjäl oss när vi halkade omkring. Sen åkte dom till globen och jag till skanstull och köpte ett halsband med bokstaven J på :) tycker det är fint att bära det, Jesper blev ju glad såklart! :)

Sen åkte jag till jespernator i liljeholmen! Vi möööös galet. Kollade på Exorsisten(?). Badade (ofc) också.

När vi vaknade vare bodypump som gällde!! Vi åkte till Gärdet och hade hååårdträning med vår Malin!

Eftersom vi slutade typ klockan 10 så åkte jag och Jesper till hötorget med 1:an och gick till donken. Vi gick i solen och var mätta och belåtna!

Sen gick vi på bio! Vi såg Alice i underlandet 3D, i början tyckte vi att vi var skitsnygga o coolt med 3D brillorna men man fick ju fan ont i ögonen!! Filmen var inte speciellt bra heller.. Men vi hade en jätteroligdag verkligen! sen var det jespers kickboxning och sen hem och sova!


Skinnaviksberget på vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0