MYS

Hej! Idag var det skola! Kom upp jättebra imorse, badade på morgonen, tvättade håret o mös. Sen lite data o sen kläder o sen.. gick jag!

Lektionerna var sweet! Men historia är fortfarande trisst som fan men men .. Fick nya bordsplaceringar idag, sitter brevid favvo-fanny! :D

Efter skolan, åt jag och Madeleine på Udon as I told you before. Vi har alltid så mysigt hos henne.. varmt o skönt, denna gång somnade jag dock inte! :) men hon.... då är hon mindre normal..


mackmannen langade vårt film mys, gratis!

Sen drog jag till södermalm , gymmade och solade.. är uppe i en timmes sol nu.. på typ några dagar.. asså, 20 min gånger 3. Men men, det är sweet. Mitt i solen fick jag för mig att någon öppnade min dörr(!!) = se rakt in i stackars milous kropp(!!!) KNAZ! Men nej.. jag hade låst!

Fick ragg på gymmet.. En kille.. blond.. ca 4 år.. han pillade på sin snopp.. och tittade på mig.. grrrr. *peddo*


Den blicken langade jag till lillen ... tror han är på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0