Min dag

Idag mötte jag upp Teresa på södermalmish. Vi gick i butiker och jag köpte (ännu) en kavajjacka. Men blev så glad när jag såg den, den var gömd.. svart.. och storlek 34, perfect!

Sen gick vi hem till mig med smoothies. Sen kom Madeleine, såg min lägenhet för första gången! Fick träffa min pappa och katten, (som jag råkade kliva på idag så den skrek)

Madeleine och jag gick längst Götgatan, visade henne lite av söder! Hon plockade upp mat på sleven och sen donken! Vi gick ihjälfrusna hem till min mamma, chillade, lyssnade på musik. Sen donken (min middag). Vi satt där ett rejält tag, vi träffade en gammal bekant till mig, Oscar, så vi stog och snackade med han, han ställde sig frågan "Hur fan kommer du in på Collage och allt skit madde?!" Världens coolaste dalmas svarade med "jag har kontakter".

Vi satt och pirrade över att hon fyller år om nån timme. Hon drog vidare ut, och jag hem.

En jättebra dag.



Grattis, du kommer aldrig mer vara "barn". Haha PANIK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0