mammaojag

Hemma hos pappa! Har vart i skolan, hade utvecklingssamtal! Mamma kom till skolan, j'ttekul! Vi [t lunch p[ Fallstaff, tog Black and white, typ skitgott k;tt med pommes, bea och brun s[s. Grymt. Kostar 99 sp'nn dock. Mamma tyckte om Falstaff! Blev s[ otroligt m'tt!! Shabab kom fram till oss och bah KOPIOR, fast vi 'r inte alls lika, bara p[ pannan haha! Sen ska jag tr'ffa madde, kanske ska [ka till ringen o k;pa en grej ocks[ ! F;r mina sista pengar, suck.

Aja , ville inte s'ga s[ mkt. Som sagt, sen kanske det blir mys hos madde och senare ikv;ll ska jag nog till jesper! Blir prima!

Imorn 'r det bodypump, det enda jag ska g;ra i skolan imorn 'r det. Ett pass. Great. Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0