Helgen

Shit, uppdaterar aldrig.. men är ju lite torka på det här.. har faktiskt bättre för mig nuförtiden.. (typ.. vara med vänner och jesper?)

Iallafall, helgen..

Fredagen
bestod av att jag och madde åt lunch på falstaff och sen gick vi faktiskt och simmade!
Vi hade suuupermysigt, bastade med alla håriga damer :) På kvällen åkte jag, Jesper, Tom och Cornelia drog till Ekerö. Leos sista fest! Det var jättetrevligt! Jesper bjöd på lite drinkar och sen åkte vi hem och sov <3

Lördagen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde på dagen faktiskt.. Men på kvällen åkte jag och Jesper på middag hos hans mormor med hans kusin! :) Trevligt trevligt. Sen hem och sov!

söndags morgonen åkte Jesper hem för att städa lite, självklart kom jag med! :) vi var där och sen kom hans farmor! Jag drog hem och åk kralligt god middag!! Sen på kvällen kom jesper till mig.

Yes, mkt Jesper! brukar bli sååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0