Helgen + bulldag med pojkvännen

Hej!

Helgen!


I fredags gick jag och jesper +några vänner hem till Sebastian Santiago och chillade lite. Helt ok var det.

I Lördags, alltså igår, så gick jag och jesper med hans mamma i vårsolen. Var på stan hela dagen, kollade på fina kläder och hade jättetrevligt!

Lite senare drog jag, han, cornelia och tom till madeleine i lilla essingen, mons kom dit också. haha helt flippat, mös som fan ;) lite randoms kom också..

sen gick alla utom jag och jesper, så vi sov själva i madeleines lägenhet. var skönt. hade sett framför mig hur jag och jesper skulle dygna och kolla på alla madeleines filmen, mysa och skratta hela natten. men när dom andra smällde igen dörren och lämnade oss, då hade jesper redan somnat. yeey. great.


Idag!


imorse vaknade vi, städade upp lite. skrek hur mkt jag älskade honom, han log. det var mysigt. segade som fan, men vi kom upp tidigt. har verkligen insett hur mycket tid man har om man går upp nån timme tidigare. soft ju.

hungriga som vi var, drog vi till liljeholmens donken. käkade lite burgare och såklart shake. vi langade jordgubb.

När vi kom hem till jesper däckade vi (körde några timmar powernap) på soffan. skönt som fan. så fick vi för oss att vi skulle ha en bakdag(!!) älskar att baka :)

Så jag och jesper har bakat bullar och tvättat kläder hela dagen :D kanske inte låter jättekul, men fan, vi har alltid såjävla kul. ni fattar inte.

Bullarna blev skitbra. Vi kollade också på Super size me! :) Sen åkte jag hem ! :)


vill bara ge ett shout out till hur jävla lycklig den här killen gör mig.

Kommentarer
Postat av: maja,

efter klassåterträffeeen har jag insett hur fucking lyckig DU gör mig!

vill verkligen ha dig i mitt liv föralltid!

låter töntigt jag vet! men så är det!

puss finaste <3

2010-03-22 @ 20:55:38
URL: http://mellamomaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0