bajs

Hej, är på rätt dåligt humör så ska inte skriva långt.

Idag efter skolan drog jag och sara till brunogallerian, hon skulle köpa skor och jag var på jakt efter paradise cimon.. dock sa tjejen på adidas att han förflyttats till kista lr ngt.. "whatever".

Sara köpte iallafall ett par tunga lila skor och ett rosettehårband, kan det bli mer sara?

Sen drog jag på mig kavajen och gick catwalk in i vittra, mh mh mmmhh sa dom! "ofc(?)"
Sen drog vi till mimi i skanstull och chillade där, pratade om mimis resa till LA och massa mer! Mina finaste flickor! <3 nu sitter jag mer och sjunger av mig det dåliga humöret och försöker tänka vad som händer i helgen!

Puss Milou


mitt fina linda och milou halsband!

Kommentarer
Postat av: Kladdkakan

Linda <3 Milou

2010-03-14 @ 23:11:47
URL: http://lindaler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0