Alla älskar Milou

Godmorgon !

Igår var jag på fest. Jesper var på landet. Åkte dit med Karin, Karolina och Noel. Träffade massa fina och super sköna människor, och tror/hoppas att dom diggade mig med!

Körde en rätt sotad sminkning, kavaj och "den-lilla-svarta".

När festen helt random tog slut, hade jag mer än 10 killpolare som kom.. så pinsamt nog fick dom gå direkt .. Men var ju inte mitt fel så kunde inte göra så mycket.

Så jag drog hem med killarna till en annan kille, ensam tjej, men är rätt chill att hänga med killar ibland. Dom var roliga. Langade en mini shot 80% alkohol! Lilla jag..

Kom inte hem allt för sent. Hade en trevligkväll.





4 bilder blev det igår! Ego-Milou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0