2 månader <3

Igår. Den första mars fyllde jag och jesper 2 månader :) vi firade lite !

Först gick vi och åt kinamat på kinaresturang, åt skitmycket kycklingbollar.. Det var superkul och mysigt!
Sen var jesper och tränade och jag kollade på..

När vi kom hem chillade vi i sängen, och helt plötsligt börjar jag gråta för jag ätit för många kinesmatbajs, hahaha hade såjävla ont i magen. Jesper bah "grååt inte, neej :( " haha, sen somnade vi .. så vi missade början på vår bio!! En jätteillamående flicka och en jättestressad kille sprang till bion.. Där helt random Molly var :D

Sen, äntligen, såg vi Valentinesday :D (Vi lekte att igår var alla hjärtans dag eftersom jesper var sjukis då) En jättebra dag med världensbästa grabb!

En jättebra dag helt enkelt. Puss hej. Jag älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0