10:20

Igår efter skolan åkte jag och Madeleine hem till mig, åt lite. Sen träffade jag Jesper klockan tre i slussen och vi drog till Liljeholmen. Vi gick lite i Liljeholms gallerian och sen hem!

Vi bakade bullar :D ..igen! Jättekul och gott! Sen kollade vi klart på My sisters keeper/Allt för min syster. Den var supersorglig. Tror Jesper fällde en liten tår även om han sa att han inte ;)

Vi mös , men sen på kvällen fick jag panik. Provet jag hade idag och var bara allmänt sliten. Men nu är det toppen :) Och provet gick faktiskt bra!

Nu ska jag fortsätta ha Geografi/kolla på Svenska hollywood fruar! Sen blir det franska!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Michaela

Har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde till My sisters keeper!

2010-03-30 @ 12:09:02
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0