09:02

Godmorgon på er! ..
Är ensam i Jespers lägenhet, har sen vecka. Mådde jättedåligt igår, så gick och åt med Jesper och våra fina kompisar Tom & Cornelia. Riktiga lovebirds. Var där ett tag, sen köpte jag mat och sen åkte jag och babe till stan och träffade hans mamma. Gjorde ett ärende och sen tog vi 2an hem, soligt över hela stockholms innerstad! Kändes jättebra att se att snön äntligen försvinner!

Ser fram emot sommaren(!), har faktiskt inga planer nu när Ibiza blev inställt. Så Cornelia undrade om jag och Jesper ville följa med henne och Tom någonstans, funtar på .. Kreta? I would love that!

Klockan är nio, och har precis kollat på dom 3 Glamorama avsnitt jag missat. Är rätt pigg så blev ingen sovmorgon.

Hade återförening med min gamla klass på 60-70 pers igår, skitmysigt! Har verkligen inte umgåtts med någon där ifrån sen jag gick ifrån kyrkan på avslutningen.. så kändes bra! Var på BK med dom ett tag, sen hem, och sen kom Jesper och mötte mig och så åkte vi hem.

Idag blir det Talang 2010 med älsklingen!! Vet inte vad jag ska förvänta mig, men är taggad! Juste, har skitont i halsen :( Blä.

PUSS



Saknar mina favoritflickor!

Kommentarer
Postat av: Linda

Häääälsa på mig här juuuu!

2010-03-17 @ 23:44:50
URL: http://lindaler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0