Min helg

Jag har haft en jättetrevlig helg måste jag säga!

I Fredags var jag och Jesper ensamma hos hans pappa på kvällen och på dagen spenderade vi all vår tid på JENSEN SUMMERGAMES. Vi var på stan på dagen, chillade, träffade Tom & Cornelia, kollade på alla flak, blev nersprutade av öl ... mindre kul. Fikade.

I Lördags hade vi parmiddag med dom två och pojkarna lagade mat åt oss medans vi snackade tjejgrejer :) Vi drack lite och sen hyrdes det skräckfilm! Vi fyra låg i Jespers utbäddade soffa och glodde på The Grudge, vilket visade sig inte alls var bra?

Dom sov över och vi skrattade oss igenom hela lördagen! På söndagen drog jag och jesper för att träffa hans mormor i kungsan och gick på Smaka på Stockholm. Vi köpte mat och satt och pratade med henne, supersöt mormor! Sen åkte vi lite moppe och sen vidare till min mormor! :) Vi åt middag med min amerikanska släkt (moster + man) och min morfar kom + mamma. Sen brorsan.

SUPERNAJZ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0