Min dag

Idag har jag spenderat min soligadag med Becca. Vi har promenerat längst vattnet, sen lite käk och sol i gräset. Hoppas man fick lite färg!

Sen drog vi till Finntorp -Nacka. Där Becca bor och åt massor med mat. Jag åt massa potatisbullar med lingonsylt och Becca åt Bullens pillsnerkorv ;) Vi kollade på Valentines day och mös i soffan. Sen åkte jag till Liljeholmen där min käresta väntade efter en heldag jobb.

Han bestämde sig för att ta sin kärlek (MIG) till Fridays på middag :D Gott som fan!! Så där satt vi, på Fridays stureplan och proppade i oss. Vi kom på en grej, FAN va nice det skulle vara om Fridays hade buffe!! FYFAN va man skulle käka! När vi gick fick vi en Fridaysballong :) Och när vi va hemma satt vi och lekte med heliumet hahahah. Jesper lät sig ganska lik, han har ju så himla mörkröst! Jag lät som ett litet barn.. Vi skrattade massor och lyssnade på Shakira.

Nu ska jag kolla på mtv.com. Blir antagligen The hills eller teen mom. Hoppas nya the hills avsnittet har kommit!!


Så hela dagen i solen med en bästavän och en mysig middag på resturang med min stora kärlek. Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0