en minut till tolv

Har spenderat en dag med Rebecca och faktiskt träffat mannen myten legenden Wolle. Trevlig snubbe. Becca & jag gör det vi kan bäst, åt allt som hade mycket dåligt i sig och kollade på film. Sen vid sju-snåret masade vi oss till Nacka Forum, hon köpte lite kläder och jag kosmetik.

Sen mötte Jesper mig efter hans första arbetsdag och vi möttes med två stora leenden. En dag ifrån mig och han är ändå saknad. Nu ligger han och sover eftersom han ska upp innan fem. Stackarn.

När han mötte mig gick vi till mataffären, han köpte min favoritglass till mig, B&j ofc. Och sen berättade han att han fixat Eclipse biobiljetter till premiären.(!)

Min kille. Jesper. Helt outstanding. Vart har du vart hela mitt liv?

Jag önskar alla att hitta någon, och titta på honom så som jag tittar på Jesper. För det är guldvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0