12:17

Hej, har inte så storlust att blogga men gör det lite då och då. Sitter o dricker min dagliga Berocca och ska kleta på lite smink så man ser ok ut. ska till mamma och hämta matte a boken, sen till pappa för att hämta mobilen, sen till skolan för att lämna boken.. ush. det är faktiskt lite långt till skolan. men aja. jesper gick upp fem imorse och då vaknade jag såklart också efter alla hans "hejdå-pussar" som uppkom 20 gånger under den där halvtimmen han var hemma. Så blev klarvaken men lyckades somna om till 11. Så nu ska jag dra mig snart och låsa den lilla lägenheten.

Juste! Jag fick pengar för mina betyg! ...av Jespers pappa! Aaaah. Har jättesvårt att ta emot pengar och saker men blev superglad :) tack göran ;)

Juste! (En gång till hähäh)
Jag köpte mitt sommarlovskort igår!! snacka om lättad! så jävla skönt att ha de nu. och pricken över i:et, det var acces!!! har alltid velat ha acess, det är så jävla skönt att inte behöva ta upp det. (smygreklam) men.... det bästa av allt ... DET ÄR LILA ! :D

Igår åt jag och Jesper middag på Mcdonalds Liljeholmen och vi gick och drog våra Acess bara för att visa att we're the maaan. Haha så jävla gay. Vi gick lite med attityden "mucka inte med oss, vi har acess, OKEJ?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0