11:40

Idag är det Eclipse!!!! Med älsklings Jesper!!!!

Igår var min första arbetsdag på T.G.I Fridays! Fick göra massor HELA tiden! Men tiden rullade på rätt bra. Var där i lite mer än fyra timmar. Lärde mig massor. SHIT va deras golv är halt! Gick i slowmotion och små stela steg. Såg ut som jag bajsat på mig.. En jättegullig tjej hjälpte mig hela passet, Jackie. Hälsade på alla och det känns faktiskt riktigt bra.

Efter mitt hårda arbetspass promenerade jag och mitt långa lockiga hår till djurgårn där Jesper och massa fina tjejer väntade =) Dom firade Julia och jag kom förbi och sa grattis ! :) Sen gick jag och Jesper och han köpte redbull för 100 spänn i en selecta automat :S Jag köpte korv 8-)

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Puss puss :)


Kommentarer
Postat av: lucke

trevlig blogg :P

2010-06-30 @ 12:12:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0