uppdatering

Igår jobbade jag kväll också. Shit, har fan vart duktig. Fredag, lördag och söndag kvällspass. Stolt över mig själv faktiskt. Har gjort stora framsteg och är nästan självgående på jobbet nu. Jackie är så himla söt och bra! Riktigt schysst tjej. Hon visade mig sin tatuering igår, shit har typ taggat hela livet på att göra en.. men vet dock inte vad. Så väntar tills jag vet! Man ska absolut tänka när man tatuerar sig, life lasting.

Jesper kom hem från sitt land igår och kom till Fridays och hämtade mig vid halv elva. Mamma, mormor och Zeke åt där igår och hela kvällen satt dom o "aaaaw"ade och sa "va sööt du är i dina arbetskläder" .... Haha, men det var jättekul att dom kom. Igår var en riktigt bra dag! Dock blev det aldrig av att jag och Linda sågs.. så får inte se min tjej på två veckor nu :(

Idag har jag och Jesper bestämt att vi ska ha mysdag efter hans jobb. Så jag är fortfarande hos honom :) Badade och gjorde köttbullar. Kollade på Unga Mödrar och Ellen Degeneres Show, älskar henne! Så nu är det bara att vänta tills Jesper kommer.. typ en/två timmar kvar. Ska man dra ner till Liljeholms gallerian ett tag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0