Sunnydaaaay

Imorse runt 07:00 vaknade jag och babe. Vi åt frukost med mamma och sen klockan 09:00 tog vi tre en promenad till skanstull och eriksdalsbadet. Hade så otroligt roligt !! Mamma är världens snällaste och bjöd på mat. Sen lekte jag och Jesper i poolen. Faan va vi skrattade, han förgyller verkligen mina dagar. Vi såg massa små barn vi önskade va våra för en dag och lekte mamma pappa barn utan unge.. eller jag gjorde det :)

Snart ska jag jobba, och tror inte det blir så mycket kunder idag eftersom det är så otroligt varmt.. eller jo, det är ju fotboll.. fan.

IMORN ÅKER JAG OCH JESPER TILL MINA ROLIGA KUSINER OCH MOSTER I SMÅLAND! :) Vi anländer i Växjö 11:50 :) Åker runt halv åtta. HEJDÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0