Jobb, längtan och vänner

Jag saknar Jesper som faan. Men han kommer hem idag :D Hoppas jag får sova hos honom även om jag slutar så sent. Har jobbat kväll/natt fredag & lördag. Shit, det är rejält slitigt. Började faktiskt gråta i fredags! Blev too much, och tappade ut massa mat. Men nu har man börja lärt känna folk bättre, och dom dryga tar man å sktier i. I fredags efter jobbet var jag helt död, men följde med Linda och Mimi till Vitan, vi hade jättetrevligt men var dock helt död. Kom hem runt 02:00. Likså igår, var heeelt död men drog ändå hem till Lisa. Det var nära och bra! Från mitt jobb var det bara strandvägen fram, där väntade Mimi, Linda och fina Claudia.

På hemvägen dansade jag o Mimi salsa och fnittrade lite åt alla schtekare på stureplan. Haha! Kom hem runt 02:00, köpte korv 8-) fan va gott det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0