Igår & idag

Småland med Jesper var helt fantastik. Vi dansade tryckare till solnedgången, skrattade och lekte med kattungar. Kan inte beskriva med ord hur rätt det kändes att han var där med mig, alla älskar honom i min familj också. Perfekt känns det. Shit har aldrig känt så här mycket. Ni förstår inte. Han är allt.
Igår sa vi hejdå efter en lång tågresa från Växjö - Stockholm. Han är i Spanien!!! Jag dör. Vi var ledsna igår, va så jävla jobbigt att säga hejdå. Även om det "bara" är 12 dagar. Saknar han redan.
På kvällen åt jag och pappa pizza sen gick han ut. Så satt jag där helt själv, ringde Jesper. Klarade inte ens av att knappt höra hans röst förens tårarna började rinna igen. Läskigt att han inte är brevid eller iallafall i rummet brevid, han är i ett annat land.
Satt inne på facebook med glass och kände mig allmänt emo, Karin bjöd ut mig på chillkrök i spånga men hade inte energin att vara social eller åka så långt. Så va Anna inne på facebook, fina Anna. Hon va inte heller på topphumör så jag åkte hem till henne. Vi satt och pratade om livet på hennes balkong i mörkret och åt ben and jerrys. Så jävla trevligt och chill. Vi kom fram till att vi egentligen inte känner varandra helt, vi har ju mest setts när vi träffats med klassen, tjejmiddagar och sånt. Tycket skitmycket om henne och vi var faktiskt likare än vad jag trodde. Superfin tjej. Vi somnade på soffan till Sex and the city boxen. Vaknade i sängen av att vi låg och kramades haha tyckte vi såg jättesöta ut ;) <3
Ikväll har Linda bjudit mig på poolparty i Tyresö. Kommer nog bli kul! Bara hon är där så är det ju super!
Vill bara prata med Jesper NUU!! Men hans mobil verkar inte vara på.. ska försöka nu :) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0