Helgen med vänner

Iförrgår kväll var jag på det där poolpartyt med Linda. ASTREVLIGT! Wolleyboll i poolen med helt okända trevliga människor!

Kvällen fortsatte och runt 2:00 då vi åkte mot Gullmarsplan där roliga Adam stog och väntade med ett leende på läpparna! Jag var ju med Linda, och dom har ju inte setts på 1 1/2 ÅR! Det är mycket tid om man träffats mycket förrut. Han ville gärna att vi skulle åka hem till han så någongång runt 3:00 var vi hos han i Årsta. Paniken att jag skulle jobba dagen därpå slog in lite men det var ju runt 12 så lät mig ha lite kul. Vi lagade mat när gryningen kom. Då sällskapsspelet Diamant och bra jävlamusik spelades. På Adams veranda med två riktigt coola människor.

Jag somnade i Adams säng en timme och sen tog jag och Linda bussen hem. Kom hem runt 7:00 och sov tre timmar. Sen jobbade jag till 16:15 och sen träffade jag Madde i Bagis. Sen hem o äta och sen promenad runt hela stan med Lucas och Linda till ca 23:00!



Idag träffade jag Linda och Lucas på dagen, Mimi och Becca överraskade med paket till Linda, 18 åringen! Sen chillade vi galet hos Linda. Jag och Becca kände hur hungern slog in, och sötsugna som vi är, lockade tanken om att åka hem till henne och baka. Så vi åkte till Nacka och åt. Jag åt 6 st potatisbullar + pasta pesto.. Hungrig, yes mam!

Drog hem nu på kvällen. Wolle kom, ush va söta dom är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0