bio + mys

Igår efter ett riktigt hårt pass på jobbet åkte jag till mimi. Där chillade vi galet med chips och film med Fanny och Karro. Vi klickade allihopa och satt och pratade helt öppen om våra liv och kärlek, plus mycket falskheter.

Jag somnade i Mimis säng innan alla andra så dom kollade på film. På morgonen drog Mimi till jobbet och vi tre vandrade runt på södermalm. Vi gick till American Apparel och massa mer. SKÖNA tjejer säger jag bara!!



Sen idag träffade jag Cornelia
efter ett litet besök på Monki där jag köpte en tröja. Vi såg filmen "Letters to Juliette" på bio, Sergel. Den var helt fantastisk. Älskar huvudrollen, hon är så jävla vacker och så jävla klockren. Lite roligt att hon har två huvudrollen som går på bio just nu, och båda går ut på brev och kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0