23:58!

Herrejissaness.

Den 27:de Juli, alltså i tisdags. Åkte jag och pappa tidigt på morgonen mot Skavsta flygplats. Tog cirkus 1,5 timme. Vi skulle överraska Jesper och köra hem han i Jaguaren. Asså. Ni INSER inte hur GLAD jag var när jag såg han.. Och hur CHOCKAD han var!!! Shit, det var värt väntan.
Vi har det hur bra som helst. Trodde verkligen inte att man kunde ha det såhär bra efter att ha träffats och umgåtts dygnet runt med någon i 10 månader! Vi fyller 7 månader nu på söndag =) 1 Augusti!

Herregud. Så där stog vi. Och fnittrade och vågade knappt pussas. HELT ÄRLIGT, båda kom knappt ihåg hur man gjorde! Var som för första gången, jag lovar! Konstig känsla!
Han satt och pussade och hade KONSTANT leende, jag med såklart. Så fick jag en parfym, den jag alltid hade när vi började träffas ! Hur gullig som helst.

Så dom senaste dagarna har vi umgåtts bara vi, Jesper och Milou time. Hyrt film, lagat middag, handlat och gått på stan. Min bästavän.
(+Mimi, Linda & Becca såklart, älskar er alla!!!!)




Idag var det jobb på g! Heeeelt slut. Hade inte ätit idag och var på dessert. Höll på att dö. Har blivit sjuk också. Förkyld och halsont. Sucks.

Just nu är Jesper på golftävling i Nyköping och kommer imorgon igen. Jobbar till 23:00 då också. Fick hem mat från jobbet, Jack Daniels burger och 7up! Love it.

Mamma och Magnus kom och åt, så kul så kul! :) Ska sova nu, och imorn är det jobb direkt, vid 16:00! Långt arbetspass ...

Puss, ha det så bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0