12:10

Gick till Mimi som jag skrev för en , två dagar sen. Hon ringde mig nästan vid 04:00, då träffades vi på vägen och promenerade hem till henne. Hon hade vart på Berns, cooling!

Vi lagade massa mat och kollade på A lot like love.. Vi pratade om livet och kärlek och sen somnade vi direkt. Skulle upp och jobba. När vi vaknade satte vi på A lot like love och den var på tvn kanske.. 3 gånger den dagen? så vi kan replikerna bra ;)

Jag bakade kanelmuffins till mig och Mimi och medans dom var i ugnen klippte jag henne. Klippte säkert 15-20 cm! Skitfresh blev det!

Sen åkte jag till jobbet och sen var jag väl henne runt elva , tolv igpr kväll. Käkade lite tacos och sen sov jag.

Nu ska jag duscha/bada. Och prata med babe. CIAOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0