TÄBY

Igår natt var bland det värsta jag varit med om. Festen var chill men finner inte ord. Aldrig mer Täby.

Snö, dålig kondis, missat tåg, inga pengar, en full gammal polare, inga batterier på luren, ingen jesper, panik, promenad i converse i över en timme i kylan, kavaj, gråtfärdig, liftade, träffade randoms i mörkret, tibble, plinget av att tåget kom, kände mig som kate winslet i titanic, krigade för mitt liv, såg tåget, åkte hem, fick inte tag på jesper, somnade, hulkade och grät av ångest och lycka.

Massa bilder kommer sen, är nöjd med festen i sig, men hemvägen var fan ... finner inga ord.

Chillade under ett skrivbord medans två pers höll på i sängen, ligger o chillar totalt. Dom märkte mig inte, haha! Började snacka i telefon , då reser dom sig upp o ser mig, under ett skrivbord och jag håller ett draget tal om att man ska knulla för att livet är kort.. W.T.F(?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0