Psykolog Milou

Way back lät jag folk säga saker, tycka och trycka ner än. Men är inte så längre och har inte vart så på ett tag nu, spelar ingen blåst blondin. Är en smart jävla tjej som inte tar skit från någon, och vet ni vad? Är så jävla stolt över det! Visst, har mycket fel, men alla mognar och kan förbättra sig.

Saker i min barndom gjorde mig stark, och äkta vänskap.

Nu är det min tur att lära folk i min omgivning som har det svårt, att stå upp för sig, att inte låta motgångar komma för nära och att säga emot. Det starkaste är inte att hanskas med skiten, utan att resa sig upp igen.




-Och nu är jag här för dig, varje minut, varje dag, när du än behöver.
/Solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0