Min dag med min pojkvän

Idag blev det ingen skola. Det blev sova! Sova brevid den bästa. (Jesper såklart). Åååh va vi tycker om varandra, vill inte vara utan han nånsin, inte en enda sekund :) Haha , eller.. inte ofta iallafall..

Eftersom jag missat hela min skoldag då vi vaknat till så trodde jag jesper skulle dra till skolan och lämna mig.. började fundera på vad jag skulle göra i min ensamhet.. Så vänder sig älsklingen till mig och säger "Vi stannar hemma och chillar idag va?" Blev as-glad!! :)

Vi kom på att vi båda var fett taggade på .... Titanic!
Så vi laddade ner den & gick och köpte pizza! Jensen Södra ligger ju här så vi kunde köpa pizza på matkortet, great ju! Så pojkvän, pizza och en av världshistoriens bästa filmer, istället för tråkig skola.. kan det bli bättre?

Han gick precis och nu ska jag kolla på paradise på tv6.se !

CIAO !


Kommentarer
Postat av: Maja

fan vilken nice dag!??!

Hallå gay! Ring mig någondag så hookar vi upp!? :D

puss bebeee

2010-01-28 @ 15:44:01
URL: http://mellamomaja.blogg.se/
Postat av: milou

I knooow right :D absolut!!!!!

2010-01-29 @ 11:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0