Jag är tjejen som ...

Jag är tjejen som har lätt till illska
Jag är tjejen som inte har ätit en big mac
Jag är tjejen som är kräsen med mat
Jag är tjejen som provocerar
Jag är tjejen som är snäll rakt igenom egentligen
Jag är tjejen som är för social
Jag är tjejen som är gråter just nu för ingen anledning
Jag är tjejen som har lätt till örfilar vid illska
Jag är tjejen som tycker det är jobbigt att säga Jag älskar dig till sina föräldrar
Jag är tjejen som folk tyckt illa om utan anledning
Jag är tjejen som övertygade dom att dom har fel
Jag är tjejen som inte har något liv atm
Jag är tjejen som inte kan göra läxor
Jag är tjejen som gillar att laga mat
Jag är tjejen som mätte sin mage som liten
Jag är tjejen som vågar prata med dig
Jag är tjejen som bryr sig
Jag är tjejen som föredrar att shoppa ensam
Jag är tjejen som skrattar åt allt
Jag är tjejen som lät folk kliva över henne
Jag är tjejen som lärde mig
Jag är tjejen som aldrig låter någon kliva på henne
Jag är tjejen som står upp för det jag tycker
Jag är tjejen som är stor i käften
Jag är tjejen som har timglasformad kropp
Jag är tjejen som inte vill leva utan rapp
Jag är tjejen som överdriver
Jag är tjejen som är lat
Jag är tjejen som älskar glass
Jag är tjejen som inte orkar boka in saker, utan tar dagen som den kommer
Jag är tjejen som krigar
Jag är tjejen som tar åt sig
Jag är tjejen som bryr sig för mycket
Jag är tjejen som är flörtig, inte för att göra avensjuka utan har det som personlighet
Jag är tjejen som försöker starta krig ibland
Jag är tjejen som dras till roligt drama
Jag är tjejen som inte håller på med vem som helst
Jag är tjejen som anses vara kåtbock (?)
Jag är tjejen som har konstiga tankar om sitt framtida liv
Jag är tjejen som inte skiter it
Jag är tjejen som vill kolla på sorgliga filmer för att ha en anledning att gråta i sällskap
Jag är tjejen som är naturligt blond
Jag är tjejen som folk tycker om
Jag är tjejen som har ganska mycket vänner
Jag är tjejen som raggar (som singel) tihi
Jag är tjejen som har en fin mamma
Jag är tjejen som filmade när hon bajsade i grekland som liten
Jag är tjejen som har minst händer
Jag är tjejen som ska sluta skriva nu
Jag är tjejen som ska sluta slösa er tid
Jag är tjejen som säger hej
Jag är tjejen som


Kommentarer
Postat av: alma

assnyggt gjort. det snor jag! :)<3

2010-01-12 @ 23:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0