Fråga

"Hej! jag läste i ett inlägg att du tänker söka in till idol under titeln "jag är kär" och tänkte bara säga att jag också tänker göra det! du är nämligen den enda jag har hört/ läst som tänker gå på audition:) och varför fega du ut förra året om jag får fråga?"

Svar: Jag hade planer om det förra året, men ingen av mina kompisar hade möjlighet att följa med mig och kände inte att jag var redo då. Min dåvarande pojkvän var inte lika stöttande angående mitt musikintresse som Jesper är. Han pushar mig mycket till att göra det jag älskar. Så i år kanske det blir av. Men vi får se. Vet inte om jag är tillräckligt stabil och säker angående min sång för att klara pressen. Men man förlorar ju ingenting på att försöka. Jag är stark så tror inte jag skulle bli för knäckt.

Kommentarer
Postat av: karin

jag ska följa med hallååå?! så du vet, hihi <33

2010-01-13 @ 17:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0