Bastunight med dom bästa i Årsta

Igår hade jag och mina närmsta bästa finaste vänner bastukväll i årsta!
Var sjukt kul! Spelade Våghals ;) Vi delade ut våra julklappar också..




Dom anser (okej! DOM) att jag är ... kåtast i gänget. Vilket säkert kan vara sant.. Är ganska öppen när man snackar om sånt.. så...

DOM GAV MIG EN DILDO.
Som är lila.
Som man kan sätta på väggen.
Som är i plast.
Som luktar konstigt.
Som jesper satte upp på min mammas vägg.
Som AAAAAAAAH.



ASSÅ FUCK YOU GIRLS. Blev fan rädd på riktigt när jag öppnade den :o
Men tack <3 för omtanken, var ju trotsallt singel där ett tag ;)

Fick en liten vodka av linda :) Från spaninen :) <3
Hon åker ju tillbaka dit på onsdag, ÄRE IMORN!?
Aaaah :'(

Dildo & sprit. Tack , älskar er med!

Kommentarer
Postat av: mimi

hahahahahahahha

2010-01-06 @ 15:11:29
URL: http://mimish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0