23:12

I lördags natt var jag med angelina och beccasnabba cash klockan tolv på natten <3
glömde att säga det :) det var skitkul, de tre vännerna o colan(!)

idag var jag i skolan tre och en halv timme förtidigt. hade lite ångest över att jensen sparkat ner mig på sena veckor så jag inte får gå med min prins .. romeo & julia eller vad.. skoja.
kanske hjälper mig att fokusera mer på skolan .. eller jag vet inte.

badade och kollade på paradise, även om jag inte gillade catja tycker jag det var lite lågt hur hon åkte ut.. men men.

åt lunch på falstaff med daniel och teo. daniel bror bjussade!

satt och fick lite vänner i skolan under mina tre och en halv tidiga timmar (...) Haha.


håååååååååååår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0