14:54

Hej, är i skolan.
Åt lunch med Fanny, Daniel och Johan.
Skrattade mig igenom hela lunchen.

Ingen av dom åkte till skolan sen så fick åka hit själv,
pallade inte att åkt hela vägen hit o sen dra hem?

Dels tycker jag det är kul att vara här.
Jesper är inte här idag, känns skitkonstigt att
inte ha han här i skolan, även om det bara är
en dag.. Men ska nog sova hos han ikväll.

Igår sov han hos mig och vi kollade på paradise hotel,
hade kommit ut massa nya avsnitt på hemsidan.

Vi lagade mat 00:30 typ :) Haha kockarna!
Glömde att berätta att jag och jesper faktiskt
bakat också ;)

När han kom igår hade jag tänt ljus i hela pappas
lägenhet och gjort ett bad :) Älskar att bada!

Aja, nog slösat på er tid. BYE.


Ett år sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0