Visste ni...

att jag vill - äta?
att jag har - brutit mitt nyckelben?
att min senaste kyss - var med min sjuka pojkvän imorse?
att jag lyssnar mycket på - rapp?
att jag funderar på - att köpa på sushin idag?
att jag pratar – fett fort?
att jag inte gillar – dryga människor?
att min första riktiga kyss – var p-a-t-e-t-i-s-k?
att jag avskyr när folk snackar - om sitt och ingen annan förstår?
att kärlek är –  jesper!
att jag gillar – CHOKLAD?
att jag alltid kommer att – vara stark?
att jag är förälskad i – mig själv?
att sist jag grät var – rätt nyligen?
att min mobiltelefon är – död och ingen kan höra av sig till mig idag?
att när jag vaknar på morgonen – är jag alltid brevid jesper?
att innan jag går och lägger mig – tar jag bort mitt smink och langar tandborst?
att idag har jag – gått i snön?
att jag just nu tänker på - min maaaat jag ska köpa, mohaha.
att i kväll ska jag – försöka sova hemma?
att i morgon kommer jag – ha franska och göra klart mitt collage?
att jag hoppas –  att jag kan få med mig någon att köpa mat med mig
att jag verkligen vill- att jesper och jag sover hos min mamma ikväll?

Visste ni att jag har hur tråkigt som helst?


2008 typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0