Min söndag och fina vänner

Igår låg jag och Jesper i säng hela dagen. Asså seriöst. Hela dagen.

VI GICK FUCKING UPP KLOCKAN.....

Halv åtta på kvällen!

Vi gick upp, mamma skrattade lite åt oss. Vi bakade två kralliga pizzor. Tycker vi hade jättekul ^^ Fast tror min blev liiiite godare :)

Vi kollade på Blåsningen med min älskade Katrin Zytomierska.

Självklart, så badade vi också :) Det gör vi alltid :)

Sen Spider Man 3.. och sen halva Ciderhus reglerna (så jävla bra film).

Folk som betyder..







Åh ni är alla så fina :) +alla ni andra fina vänner !!

Kommentarer
Postat av: Madde is the shit and can do a backflip

<3

2010-02-08 @ 19:16:53
URL: http://madeleinetell.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar dig.

2010-02-08 @ 20:59:02
Postat av: milou

saknar dig med maja :(

2010-02-08 @ 23:53:43
Postat av: shutthesound

Ni är så sjukt fina tillsammaaans :D

2010-02-09 @ 15:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0