Tidsfördriv

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Nej :) Blev singel i oktober och blev tillsammans med Jesper första januari, och mellan det var jag alltid med Jesper, så kan inte direkt säga att jag var singel.
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - ja
hur många har du varit kär i? - vet inte faktiskt.. vissa gånger mer än andra.
är du kär just nu? - jag är väldigt kär i jesper

- Tio frågor om dig själv
namn? - Milou Anna Amalia Lugmair
när fyller du år? - 8 Maj
några piercingar? - Navel och 6 hål i öron, men använder bara 2

vad har du på dig just nu? - jeans, pojkväns tisha och grå hood.
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - brevid jesper med massa tid och lite loooove.
vad är du bra på? - Haha, har nog lite svårt för att säga "att jag är bra på något".. jag är bra på att inte ta skit och att säga ifrån.. ibland too strong:)
vem älskar du mest på denna jorden -  Mina nära vänner, pojkvän och familj.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - min pojkvän

- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Hm.. Mina riktigt nära vänner. Becca, Mimi och Linda.  
vem är den roligaste av dina vänner? - Haha.. svårt. Maja och Cornelia, haha!
vem är snyggast av dina vänner? -  SVÅRT! Dom är alla skit heta. Men.. Fan. Alla är jättevackra på olika sätt
vem är mest partyprisse? - Madde :)
vem är den du helst har filmkväll med? - jesper eller madde :) fast jag och madde sover bara :)
vem av dina vänner är mest "evil"? - Haha jag själv.

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Hm.. Linda
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Tillochfrån, jag och min pappa har temprament och funkar inte så bra tillsammans. Och min mamma är "för" snäll och olika :)
vem är farligast i din familj? - Min pappa
vem ser roligast ut i din familj? - Hahaha, min bror!
vem är coolast? - JAG ÖÖÖH
har ni något husdjur? - Haha ja, en kattunge och en kärleks papegoja. Dont ask why
mest gemensamt med? - Mimi tror jag :) Kärleksmässigt ! :)
underhållningen? - Haha jag, min bror och mamma vid matbordet.
sover du oftast med? - Min pappa?! Nej ush. Isånnafall min mamma, händer ibland :)
roligaste kvällen med familjen? - Haha vet inte :) Kanske när min bror fyllde 18 , januari 2009

10 frågor om idag
vad har du gjort? - Vaknat hos jesper, busat, åkt till skolan, vart i skolan :)
vad ska du göra nu? - vara på min lektion 55 min till..
har du gjort något dåligt idag? - Yeah, käkat 2 daim för mkt.
vad har du ätit idag? -  juice, fralla, bröd, en drickyoggy, 2 daim.
har du duschat idag? - Nej jag är oclean.
Är du trött nu? - Ja rätt så
vad händer i morgon ? - PARTY eller mys med jesper? :)
har du varit i skolan idag? - Ja .. :) Jag är dukti



ANNAT

Är du hungrig nu? - USH , nej..
Vad är klockan nu just nu? - 15:51
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Kompis blogg, blogg.se, expressen och google bilder.


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Karin
Vem ringde du senast?  - Karin
Vem sms:a till dig senast? - Mimi
Vem  sms:a du till senast? - Mimi


FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? - Några dagar sen :)
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Nån dag sen :)

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - gillar det mesta.
Har du sminkat dig idag? - YEAH

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Nej, har lektion.
Vilket är ditt favoritband/artist? - Beyonce och Erik Hassle
Vad gillar du för musik? - allt, speciellt rapp


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - hoppas det
Har du fler än 3 jeans? - Ja :)
Har du fler än 5 tröjor? - jaa? :)

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nej

Använder du ögonskugga? - när det är partyy
Använder du kajal? - har köpt en, använt 2 gånger, lite kallt nu
Använder du hårspray? - nä

Använder du volymspray? - nä
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - oftast
Använder du skinspray? - ?
Använder du parfym? - Ja :) Beckham
Använder du läppglans/läppstift? - Inte så mycket längre ..
Använder du brunkräm? - Brunkräm? Äääh.. foundation? ja.
Använder du rouge? - solpuder, ja.
Uppsatt hår eller hängande? -  nu harjag mest uppsatt pga av korthår.
plattar/lockar du håret varje dag? - har sprikrakt men händer att det plattas vissa dagar
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej :P orkar aldrig ta bort det, mina tånaglar är alltid röda.


KÄRLEK
Är du kär just nu? - jaaaaa!
Har du kysst någon idag? - Ja ;)

Har du ett förhållande? - ja sen 1/1 2010 :)
Är du romantisk? - Haha har inte tänkt på det.. men tror det?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Ja, fast dom hade gjort slut .. ? :/ Karins Olivier för ett år sen.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - seriösa? Olivier Nylander
Hur länge höll det?  - Nästan 7 Månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Beror på med vem, men jesper så FÖRHÅLLANDE!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nja.. tror inte man kan räna det som förhållande men nästan.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? -  en fullkompis på en fest (??) :S och jesper <3 
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - min mamma var 28 när min bror föddes .. så några år innan dess kanske?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- Nej jag är inte homosexuell? :P

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej? :P

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Jespers <3 <3 <3


Jag & Fanny , 11 september. Dagen då jag träffade Jepser , tihi.


Kommentarer
Postat av: Madde is the shit and can do a backflip

Galen partyprisse! haha.

vi måste styra myskväll snart när husmor är borta!

<3

2010-02-06 @ 00:52:19
URL: http://madeleinetell.blogg.se/
Postat av: milou

jaaaa! sova o miiiiisa till miiiiyyyss film

2010-02-06 @ 01:15:41
Postat av: mimi

Vad har vi för gemensamt med kärleken Millan? Hahaha

2010-02-06 @ 15:08:49
URL: http://mimish.blogg.se/
Postat av: milou

Men förrut när vi hade massa problem guys .. ? :D

2010-02-06 @ 18:46:02
Postat av: J

ja milou, man har ju hört om din "horande" mellan två killar 2007. menmen, vissa behöver kuk mer än andra, cant really blame you. men du borde tänka på ditt rykte, ditt "hor" rykte finns över hela söder. haha skadeglädje :)

2010-02-15 @ 01:09:53
Postat av: Ameli

Nej men kolla fann man inte just din blogg , du som gillar att hålla på med flera samtidigt ? Vilket fyynnd!! Hahaha lilla du , de e lågt att sjunka till den nivån "Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nja.. tror inte man kan räna det som förhållande men nästan" Hur jävla illa låter inte det!? Tippar på att du syftar på året 2007 , eller juste de skedde en gång till om jag inte minns fel ? Ganska nyligen va ?

2010-02-15 @ 01:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0